Saturday, February 26, 2011

It's tomorrow!...Program Bersama Irfan Khairi

Tak sabar pulak rasanya nak attend program ni besok bersama Irfan Khairi. Seorang jutawan internet.

Aku dh book seat utk 2 org tapi kalau korang nk dtg pon bole sbb ada lg 50 seat free utk yg walk in

Ikutkan aku tak knl langsung dgn dia ni sampaila pd satu hari tu aku jalan-jalan dlm MPH Midvalley.

Masuk je tgk ramai org kat tgh2 tu tgh dgr Irfan Khairi ni berucap lah. Balik rumah je aku terus search siapakah gerangan org ni. Rupa-rupanya beliau seorang jutawan di ketika umurnya 25 thn!

Well, aku dh lebih la 25 thn tp tak jd jutawan pun lg hehe.

Masih muda je lagi..tp seorg jutawan..mesti genius kan dia ni..;p

Oh ye, topik yg diwar-warkan adalah;

    1. Nak jual apa di Internet?
    2. Bagaimana nak mulakan perniagaan Internet?
    3. Bagaimana nak promosikan perniagaan kita?

Amacam?...berminat?..ape lagi jom la kt pegi sama-sama.

p/s : Hmm boleh ke aku jd jutawan ??...

No comments: