Tuesday, March 1, 2011

Perlukah layan YM dgn 'ex'

Eeee..nak panggil ex pun aku dah geli..ni kan lagi nak layan ym..

Aku dh lama tak on YM. Tp pagi td, masa aku check email terON plak la ym tu..tak kisah la tu, tetiba ada satu ym msg masuk,memula aku tak kenal lgsg ym id tu..so aku ckp je la tak kenal kan, tp sibuk2 plak dia tanya kabar kebende lg ntah..bile aku pk2 balik mcm kenal jek..huhuuu...

Kpd org yg meng'YM' aku tu...you know i am married and i know you are too...i'm ok if you don't respect me, but please respect the people who love me unconditionally,my beloved HUSBAND...ok?

Lesson of the story, aku just nak bgtau tak elok kt layan org2 yg tak sepatutnya...semoga Allah lindungi kita semua dr terjebak dgn kes2 yg tak sepatutnya..amin...

7 comments:

keon said...

er.. aku xleh la ym ko dah ni?

Mohd Shuhaibul Fadly Mansor said...

itu tandanya dia masih menagih belas dan simpati terhadap org yg pernah dicintainya. sepatutnya dia kena berfikir kenapa dia sia-siakan org tu ketika dulu, bukannya dengan cara merampas hak org lain. dia sememangnya manusia yg tak tahu berfikir.

kawan boy said...

saya suka la comment daripada Mohd Shuhaibul Fadly Mansor :D

Serindit Biru said...

keon: ko ex ke? hahaha pigi daaa..

Serindit Biru said...

Mohd Shuhaibul Fadly Mansor: tak tau la kalo ada niat lain..yg pasti mmg org itu tak tahu nak berfikir..tq hubby ;)

Kawan boy: ..tq

Kaktiny said...

jawapannya.. memang tak perlu... kan..

past is past... currently we have our precious beloved one with us to care a lot and to please the most.. and the happiness with the beloved one, priceless!!.. kan kan kan...

to mohd shuhaibul fadly > I think you should thank him to let 'her' go, therefore, she's yours.. now and forever!.. hihihihi...

.. and deeply inside my heart, I LOVE BOTH OF YOU BE TOGETHER.. sincerely... thank you Allah..
semoga cinta kalian kerana Allah dan mekar mewangi hingga ke Raudhahtul Jannah Allah..

Serindit Biru said...

thank you kak tiny...insyaAllah..amiin..and the same goes with you and abang too..and the cutey kids .. forever and ever..amiin...