Wednesday, February 23, 2011

susah sgt ke nak push button tu kejap?

sampainya hati org tu tak tunggu aku masuk dlm lift..aku nak naik atas jgk...lagi 2 3 tiga langkah je nak masuk dlm lift, aku sure sgt dia dh nmpak aku dah..tup tup tertutup lift tu..hampeh betul…tak boleh ke push sekejap button tu. Penat aku terkejar2 nak masuk dlm lift tu..apela nasib aku

yg peliknya, kalau bangsa asing (maksud aku foreigner), diorg tak kisah pun kalau tgu lama sikit. Kdg2 tu siap angkatkan barang lagi..baik tak? Baik kan..hmm aku x ckp org kita tak pnh wat camtu..pnh jer..tp ssh sket la nk jumpe..

tp takpe, aku paham maybe dia sakit perut kut ataupun kucing dia dh nak bersalin ke..(tp aku pun ada hal urgent jgk..hmm)..ataupun dia x pnh rs lg org tgu dia sampai masuk dlm lift...hmm takpe2..lain kali aku tgu kau masuk dlm lift baru kt naik sama2 ok?...;p

6 comments:

sawn said...

aiii.. kita ni kan 2nd class citizen.. hahahahaaha

Anonymous said...

to be honest, malaysian is not having decent social-awareness level compared to those westerners

Puan Nurussalwa said...

bersabolah..

Ujang9897 said...

mesti pernah buat dgn org jugak nie..=)

jgn mara ek..,


p/s : bro tuka la komen ke popop window..=)

Yu'Yu said...

tol tu awk....sometimes org dh npk kita terkejar-kejar nk naik lif........tp leh selamba jer muka biar lif tu close....cam hampeh!!!

Mohd Shuhaibul Fadly Mansor said...

Itulah hakikatnya mentaliti bangsa kita. Kalo lah begine selamanya mcm mana negara nak maju, smpikan benda yg se simple mcm ni pun tak boleh nak buat...